Stay a life forever.....

Semua yang ada dalam minda masih berkerja dengan baik.. Sudut dan ruang yang ada masih tersimpan kukuh dalam saraf-saraf mindaku, buruk baik sedih gembira tersimpan dalam jalurnya tersendiri...bagaikan saluran dalam mayaku... Setiap masa boleh aku buka channel mana aku suka... mencari ilham lebih baik buka saluran sedih kerana boleh membangkit jiwa laraku dan menghasilkan tulisan yang boleh menghanyutkan jiwa... Time aku boring buka saluran gembira dimana aku boleh flashback kisah-kisah lawak yang membuat aku senyum sendiri..jangan pula senyum sendiri ditempat orang ramai nanti ada pula yang cop aku gila.. :)...
Adakala nak juga buang memori yang tak penting senang cakap memori yang tak nak aku simpan buat diriku berasa tidak nyaman...tapi mindaku bukan hardisc atau pendrive senang je nak delete atau format...memang Maha Bijaksana yang menciptanya...

0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.

Join

visitor stats

My Collection

Copyright © 2012 Dunk-StoryTemplate by : UrangkuraiPowered by Blogger.Please upgrade to a Modern Browser.