Kisah Sabtu di Kota


Penuh dengan manusia berbagai jenis dan watak ada yang pakai stoking sampai ke lutut jalan seperti model cat walk… aku tak tahulah apa jenis fashion sekarang.. yang paling amat di sayangkan rupa cantik tapi berpakai seperti telanjang… parasnya sangat cantik Tuhan menganugerahkan rupa yang cantik serba baik tapi senang saja di pertontonkan kepada khalayak ramai..mungkin agamanya tak di ajar supaya lebih sopan berpakaian....Toleh kanan sama, tengok kiri pun sama depan apa lagi…. semua minim...jadi takut melihatnya, aku bukan baik sangat tapi makin lama makin parah membuat hati takut....ada yang berpakaian transparent alahai sayangnya kau memperlihatkan free-free.....dunia oh dunia..... Orang kita juga ikut sama naik ranking nak tunjuk juga.... nak uptodate ok tapi janganlah pakai skrits  1cm lagi nak nampak tuttttttt kau....... aku hanya untuk bercerita tragedi lah bagi aku....coz boleh merusak otak dan fikiran aku..penuh dengan titik hitam masuk ke mata dan melekat di hati,,,,,,,

0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.

Join

visitor stats

My Collection

Copyright © 2012 Dunk-StoryTemplate by : UrangkuraiPowered by Blogger.Please upgrade to a Modern Browser.